<img height="1" width="1" src="https://www.facebook.com/tr?id=443714626152925&ev=PageView&noscript=1" />
10 Wrze

Kasza gryczana z duszoną śliwką

Dziś gryczanka idealna na kolację :)

Wypróbujcie moją propozycję lub stwórzcie swoją własną kompozycję ! Wystarczy Wasza ulubiona kasza, polecam kaszę gryczaną niepaloną, jaglaną, komosę ryżową lub amarantus, do tego dodajcie sezonowe owoce, orzechy lub nasiona. Kaszę ugotujcie na wodzie lub na mleczku roślinnym, dodajcie przeciwzapalne przyprawy, np. cynamon, kurkumę, czy imbir i pełnowartościowy posiłek gotowy !

Składniki:

4 łyżki kaszy gryczanej niepalonej

300 ml wody

2 śliwki

łyżeczka masła klarowanego lub oleju kokosowego nierafinowanego

garść posiekanych orzechów

łyżeczka siemienia lnianego

szczypta cynamonu

szczypta soli

 

Przygotowanie:

Kaszę gotujemy około 15 min na mleku roślinnym lub wodzie. Śliwki kroimy w kostkę i dusimy kilka minut, do miękkości na maśle klarowanym z odrobiną cynamonu. Orzechy siekamy. Wszystkie składniki  łączymy w miseczce. 

Smacznego !

Twój komentarz




POKAŻ
POKAŻ
Paulina Guzik - ZnanyLekarz.pl