<img height="1" width="1" src="https://www.facebook.com/tr?id=443714626152925&ev=PageView&noscript=1" />
30 Sier

Podroby - naturalna multiwitamina

Podroby są smaczne, do tego pełne substancji odżywczy, łatwe w przygotowaniu i tanie.

Wątroba – naturalny super odżywczy organ, stanowi źródło białka, jest bogata w witaminę A oraz witaminy z grupy B,  kwas foliowy i żelazo, stanowi doskonałe źródło miedzi, zawiera także koenzym CoQ10. To naturalna pigułka młodości i zdrowia !

Nerki – to źródło selenu, ponadto są bogate w witaminę B12.

Serca – mają wyższą zawartość białka niż białe lub czerwone mięso, stanowią źródło tianiny, tauryny, kwasu foliowego, selenu, cynku i witamin z grupy B, zawierają aminokwasy poprawiające metabolizm oraz składniki wpływające na produkcję kolagenu i elastyny.

Język –  jest bogaty w tłuszcz, białko i witaminy z grupy B.

Mózg –  jest bogaty w kwasy tłuszczowe Omega3

Ogromną zaletą wszystkich podrobów jest ich przystępna cena przy bardzo wysokiej wartości odżywczej. Są pomocne w walce z anemią i przy niedoborach witamin z grupy B. 

Podrzucam Wam przepis na gulasz z serduszek drobiowych.

Smacznego !

 

 

Składniki:

1 kg serc drobiowych,

2 cebule, 

1 opakowanie włoszczyzny,

przyprawy: lubczyk, papryka słodka, majeranek, czosnek granulowany, sól himalajska, pieprz

zielona pietruszka

woda lub bulion

Przygotowanie:

Serca podsmażamy 2-3 minutki na patelni, następnie dodajemy posiekaną cebulkę i pieczemy
pod przykryciem jeszcze 5 min. Po tym czasie dodajemy pół łyżeczki pieprzu, łyżeczkę słodkiej
papryki, łyżeczkę majeranku, pół łyżeczki lubczyku, 1 łyżeczkę soli himalajskiej i troszkę czosnku granulowanego do smaku.

Następnie dodajemy włoszczyznę, 1l wody i gotujemy pod przykryciem na niewielkim ogniu
około 30 min do miękkości podrobów.

W miseczce przygotowujemy 2 łyżki śmietanki kokosowej, 1 łyżkę mąki ziemniaczanej, trochę sosu 
z gotujących serduszek i wszystko razem mieszamy. 

Pod koniec gotowania wlewamy do garczka i gotujemy jeszcze przez 1 minutę, w celu zagęszczenia naszej potrawy.

Posypujemy zieloną pietruszką i gotowe !

Propozycja podania:

- kasza gryczana niepalona

- ogórek kiszony
 

Twój komentarz




POKAŻ
POKAŻ
Paulina Guzik - ZnanyLekarz.pl